5В010500 – Дефектология

Шифр – мамандықтың атауы:

5В010500 – Дефектология
Магистратура:
5В010500 – Дефектология
оқу мерзімдері – 1 жыл, 1,5 жыл, 2 жыл

Аккредитациядан өтуі (өткен жылы, өткен мерзімі):

2016 жылдың желтоқсан айында «Аккредиттеудің және рейтингтің тәуелсіз Агенттігі» коммерциялық емес мекемесі Сыртқы эксперттік комиссиясының тексеру қорытындысы бойынша мамандандырылған аккредиттеуден 5 жылға сәтті өтті. Куәлік 05.12.2016ж. бастап 04.12.2021ж. дейін жарамды. Тіркеу мерзімі № АВ1143. Берілу күні 05.12.2016 ж.

Оқу түрі, мерзімі:

Күндізгі: 4 жыл, 3 жыл;
сырттай: 3 жыл, 2 жыл.

Берілетін дәреже:

5В010500 – Дефектология мамандығы бойынша білім бакалавры

Кәсіби қызметінің саласы:

Арнаулы мектептер және мектепке дейінгі ұйымдардағы түзету-білім беру процесі (зияты бұзылған балалар, есту, көру қабілеті, сөйлеу тілі, тірек-қимыл жүйесі бұзылған, психикалық дамуы тежелген балалар)

Кәсіби қызметінің нысандары:

Мемлекеттік құрылымдар: жеке жалпы білім беретін, арнаулы мектепке дейінгі, білім беру мекемелері, оңалту орталықтары; түзету кабинеттері; әлеуметтік бағыттағы ерте жастан түзету мекемелері (әлеуметтік қамтамасыз ету ұйымдары, жұмыссыздар, аз қамтылған, еңбекке жарамсыз және еңбекке жарамды мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қолдау мен оларға көмек көрсету).

Кәсіби қызметінің пәні:

Жалпы білім беретін және арнаулы білім беру ұйымдарындағы түзету-педагогикалық және тәрбиелеу қызметі, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік білім беру бағдарламасы және «Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық коррекциялық қолдау туралы» Заң талаптарын жүзеге асыру жолдары

Кәсіби қызметінің түрлері:

– ұйымдастыру – технологиялық (мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды оқыту мен тәрбиелеу әдістеріне таңдау жасау және жүзеге асыру);
– өндірістік – басқарушылық (әдіскер-дефектолог, мектепке дейінгі ұйымдар мен білім беру ұйымдарының жетекшісі);
– педагогикалық (таңдау мамандығына байланысты олигофренопедагог, сурдопедагог, логопед, тифлопедагог, мектепке дейінгі ұйымдардағы арнаулы педагог);
– кеңес беру – диагностикалық (МШ балаларды диагностикалау, МШ балалармен жұмыс жасайтын педагогтар және ата-аналармен кеңес беру – диагностикалық жұмыстар жүргізу)

Практика базалары:

Ақтөбе облыстық арнайы (түзету) есту қабілеті бұзылған балаларға мектеп-интернат-колледжі, №7 арнайы (түзету) мектебі, №10 «Алма» МДҰ ММ, №17 «Шұғыла» МДҰ ММ, №31 «Күншуақ» МДҰ, №11 «Ақбота» көруі мен сөздері бұзылған балаларға арналған арнаулы (коррекциялық) МДҰ, Ақтөбе қаласының психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті, Психикалық дамуы тежелген балаларға арналған облыстық арнайы түзету мектеп-балабақша