8D01301 – Бастауышта оқыту педагогикасы және әдістемесі

Шифр – мамандықтың атауы:

8D01301 – Бастауыш  оқыту педагогикасы мен әдістемесі.

Аккредитациядан өтуі (өткен жылы, өткен мерзімі):

Оқу түрі: күндізгі бөлім

Оқу  мерзімі:  Ғылыми-педагогикалық бағыт -3 жыл.

Берілетін дәреже:

PhD білім докторы.

Кәсіби қызметінің саласы:

8D01301 – Бастауыш оқыту педагогикасы мен  әдістемесі мамандығы бойынша PhD білім докторының кәсіби қызметінің объектісі болып жоғары оқу орындары мен орта-арнаулы білім беру мекемелеріндегі  педагогикалық  үдеріс, ғылыми-зерттеу мен басқару  іс-әрекеті болып табылады.

Кәсіби қызметінің нысандары:

PhD білім докторының кәсіби қызметінің нысандары болып: білім беру, ғылыми-зерттеу,жобалау және  оқу- әдістемелік мекемелер.

Кәсіби қызметінің пәні:

Бітірушілердің кәсіби PhD білім докторы  кызметінің пәні ретінде педагогикалық ғылым эволюциясындағы парадигмалардың ауысуы мен дамуының негізгі кезеңдері ; бастауыш мектеп педагогикасы ғылымдарының пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық ерекшеліктері; бастауыш мектеп педагогикасы саласындағы ғылыми мектептер мен олардың теориялық және практикалық жаңалықтары; әлемдік және қазақстандық ғылыми-педагогикалық тұжырымдамалары; бастауыш мекетп педагогикасындағы ғылыми жаңалықтарды практикалық қызметке ендіру механизмдері;ғалым-зерттеушінің педагогикалық және ғылыми этикасы;жаһандану мен интернацияландыру жағдайында отандық педагогика ғылымдарының дамуының заманауи тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын; педагогика ғылымының әдіснамасын әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктері.

Кәсіби қызметінің түрлері:

  • 8D01301 –  Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша бітіруші  PhD білім докторы кәсіби қызметтің келесі түрлерін атқара алады:
  • ақпараттар ағымының жедел жаңару және жедел өсу жағдайындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
  • педагогикалық теориялық және эксперименталды ғылыми зерттеулер жүргізуде;
  • педагогикалық ғылыми зерттеуде теориялық және қолданбалы міндеттерді қою мен оларды шешуде;
  • мамандарды жоғары оқу орнында педагогикалық даярлау мәселелерінде;
  • бастауыш мектеп педагогикасы саласындағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жүргізуде; үнемі кәсіби өзін-өзі дамытуды.

Практика базалары:

Қ.Жұбанов атындағы АӨМУ «Педагогика» факультеті, Педагогика, психология және  бастауышта оқыту кафедрасы, ппедагогикалық орта-арнаулы колледждер.

Модульдік білім беру бағдарламасы

ҰСЫНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР

Негізгі әдебиет:

  1. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңы. //Егеменді Қазақстан, 2011 жыл.
  2. Закон Республики Казахстан «О науке» от 18 февраля 2011 г. № 407.
  3. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. [Электрон.ресурс]. – 2019. – URL:http: //adilet.zan.kz/kaz
  4. Государственный общеобязательный стандарт начального общего образования Республики Казахстан. ГОСО РК 2.003.1 – 2008. – Астана: Издание официальное, 2008. – 23 с.
  5. Назарбаев Н.Ә. «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру». – Астана, 2017.
  6. Тілеуова С. Жоғары мектеп педагогикасы. – Шымкент, 2004. – 140 б.
  7. Игенбаева Р.Т. Жоғары мектеп педагогикасы. Оқу құралы. – Алматы, 2011. – 169 б.
  8. Беркімбаева Ш.К., Құсайынов А.Қ және т.б. Жоғары мектеп педагогикасы. – Алматы. 2010.
  9. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие.-Ростов на Дону: Феникс, 2002. – 544 с.
  10. Кенесарина З.У. Педагогика высшей школы. Учебно-методическое пособие. – Алматы: Триумф «Т», 2007. – 200 с.
  11. Садықов Т.С., Әбілқасымова А.Е. Жоғары мектепте білім берудің дидактикалық негіздері. – Алматы: Ғылым, 2003. – 168 б.
  12. Элен Битэм, Рона Шарп. Педагогиканы цифрлық дәуірде қайта зерделеу. ХХІ ғасырдағы оқыту дизайны. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры. – 2019. – 328 б.
  13. Хесс Р. Философияның таңдаулы 25 кітабы. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2018. – 360 б.
  14. Шунк Дейл Х. Оқыту теориясы.: Білім беру көкжиегі. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2019. – 608 б.
  15. Өстеміров К., Айтбаева А. Қазіргі білім беру технологиялары. – Алматы, 2006.
  16. Хмель Н.Д. Теоретические основы профессиональной подготовки учителя. – Алматы: Ғылым,1998.
  17. Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 576 с.
  18. Столяренко Л.Д. Педагогика. – Ростов-на-Дону: Изд-во «Феникс», 2006. – 448 с.
  19. Коджаспирова Г.М. Педагогика: Практикум и методические материалы. – М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – 416 с.
  20. Ступницкая М.А. Новые педагогические технологии: учимся работать над проектами: рекомендации для учащихся, учителей и родителей. / М.А. Ступницкая. – Ярославль: Акад. развития, 2008. – 255 с.
  21. Коркина В.И. Дидактика в схемах и таблицах: Учеб.пособие. – Караганда, 2004.
  22. Краевский В. В. Основы обучения. Дидактика и методика. /В.В. Краевский, А. В. Хуторской. – М.: Академия, 2007.
  23. Оконь В. Введение в общую дидактику. – М.: 2009.
  24. Педагогика. / Под ред. П.И.Пидкасистого. – М., 2008.
  25. Педагогика и психология высшей школы. /Под.ред. М.В.Булановой-Топорковой. – М., 2002. – 545 с.
  26. Педагогика. / Под ред. Ю.К. Бабанского. – М., 2009.
  27. Педагогика: Большая современная энциклопедия. /Сост. Е.С.Ропацевич. – М.: «Современное слово». 2009.
  28. Педагогика: курс лекций. /Под ред. Н.Д. Хмель. – Алматы, 2009.
  29. Подласый И.П. Педагогика. Новый курс. – М. , 2009.
  30. Каменская Е. Н. Педагогика: учеб.пособие. /Е.Н. Каменская. – 2-е изд. – М.: Дашков и К°, 2009. – 316 с.
  31. Сериков В.В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педагогических систем. – М., 2009.
  32. Ситаров В.А. Дидактика: учеб. пособие. – М., 2009.
  33. Скаткин М.Н. Проблемы современной дидактики. – М., 2009.
  34. Смирнова Н. А. Развитие форм организации обучения в педагогической теории и практике. – Псков: ПГПИ, 2009.
  35. Теоретические основы содержания общего среднего образования. /Под ред. В.В. Краевского, И.Я. Лернер. – М., 2009.
  36. Харламов В.А. Педагогика. – М.: Просвещение, 2009.
  37. Хуторской А. В. Практикум по дидактике и современным методикам обучения: учебное пособие. – СПб: Питер, 2009.
  38. Құдайбергенова К.С. Құзырлылықтың педагогикалық категория ретіндегі дамуының теориялық-әдіснамалық негіздері. Монография. – Алматы, 2012. – 340 б.

Қосымша әдебиет:

  1. Қазақстандағы жоғары білім. – Алматы, 2010. – [ЭР]. Қолжетімділік тəртібі: belight.net/files /review_ he_ru.pdf
  2. Кертаева Г.М., Боталова О.Б. Организация психолого-педагогических научных исследований: уч.пос. – Павлодар: ЭКО, 2008. – 387с.
  3. Бережнова Е.В., Краевский В.В. Основы учебно-исследовательской деятельности студентов. – М.: Академия, 2010. – 128с.
  4. Краевский В.В. Методология педагогики: новый этап: учеб.пособие. /В.В. Краевский, Е.В. Бережнова. – М.: Академия, 2006. – 394 с.
  5. Шваб Клаус. Төртінші индустриялық революция. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры. 2018. – 200.
  6. Дэвид Дж. Майерс. Әлеуметтік психология. 12-басылым. 2018. – 648 б.
  7. Дуэйн Шульц, Сидней Эллен Шульц. Қазіргі психология тарихы. 11-басылым. 2018. – 448 б.
  8. Эллиот Аронсон. Көпке ұмтылған жалғыз: Әлеуметтік психологияға кіріспе, 11-басылым, 2018.
  9. Методология: вчера, сегодня, завтра [Текст]: ст., доклады, дискуссии. /ред. – сост. Г. Г. Копылов, М.С. Ромченко. – М.: Изд-во Школы Культурной Политики. Т. 3. – 2005. – 487 с.
  10. 10. Архангельский С.И. Лекции по теории обучения в высшей школе. – М.,1995.
  11. Образцов П.И. Методы и методология психолого- педагогических исследований. – СПб.: Питер, 2004. – 268 с.
  12. Кузнецов И.Н. Научное исследование: Методика проведения и оформление. – М.: Дашков и К, 2006. – 460 с.
  13. Егоров В.В., Скибицкий Э.Г. Организация и технология научного исследования. – Новосибирск: ОАО «Новосибирское книжное издательство», 2006. – 426 с.
  14. Шкутина Л.А., Плотников В.М., Егоров В.В. Основы исследовательской работы в профессиональной педагогике. – Алматы: Ғылым, 2000.
  15. Кохановский В.П. Философские проблемы социально-гуманитарных наук: формирование, особенности и методология социального познания: учеб. пособие для аспирантов. /В.П.Кохановский. – Ростов н/Д: Феникс, 2005. – 315 с.
  16. Ушаков Е.В. Введение в философию и методологию науки: учебник. / Е.В. Ушаков. – М.: Экзамен, 2005. – 527 с.
  17. Берков В.Ф. Философия и методология науки: учеб. Пособие. /В.Ф.Берков. – М.: Новое знание, 2004. – 335 с.
  18. Устемиров К. Профессиональная педагогика: учеб. для учащихся колледжей и студ. вузов. – Алматы: Акнур и К, 2007. – 431 с.
  19. Сергеев И.С. Основы педагогической деятельности: учеб. пособие. /И.С. Сергеев. – СПб.: Питер, 2004. – 315 с.
  20. Подласый И.П. Педагогика: учебник. /И.П. Подласый. – М.: Высшее образование, 2006. – 540 с.
  21. 2 Давыдов В.П., Образцов П.И., Уман А.И. Методология и методика психолого-педагогического исследования. – М.: Логос, 2006.
  22. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М., 1998.
  23. Абдуллина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе вышего педагогического образования. – М., 2001.
  24. Педагогические технологии. Под.ред. В.С. Кушушина. Учеб.пос. – Ростов-на-Дону. 2004. – 336 с.
  25. Қазақ педагогикалық энциклопедиялық сөздігі. – Алматы,1995. – 185 б.
  26. Қысқаша педагогикалық сөздік. Р.М.Қоянбаев. – Алматы, 2003. – 60 б.
  27. Ерментаева А.Р. Студенттерді психологиялық дайындау негіздері. – Өскемен, 2007.
  28. Қазақстан Республикасының мемлекеттік Жалпыға міндетті орта білім беру стандарты. – Астана, 2012жыл. 23 тамыз.
  29. Коджаспирова Г.Н., Коджаспиров А.Ю. Словарь по педагогике. -М., ИКЦ «МарТ». Ростов-на-Дону., изд. Центр «МарТ», 2005. – 448 с.
  30. 30. Современный словарь по педагогике. /сост Рабацевич Е.С. «Современное слово», 2001. – 928 с.
  31. Основы педагогики и психологии высшей школы. /Под ред. А.В. Петровского. – М., 1996.
  32. Педагогика и психология высшей школы. /Отв. ред. М.В. Буланова-Топоркова. – М., 2002.
  33. 33. Завьялова М. П. Методы научного исследования. Учебное пособие. – Томск: Из-во ТПУ, 2007. – 160 с.
  34. 34. Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе. – М: Академия, 2001.
  35. 35. Основы кредитной системы обучения в Казахстане. Под.общ.ред.. Ж.А. Кулекеева. – А., 2004.

Интернет ресурстар:

  1. Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі». – Нұр-Сұлтан, 2 қыркүйек, 2019 ж.
  2. Мультимедиа в обучении. https://for-teacher.ru/technique/78-multimedia-tehnolog.
  3. «Мәңгілік Ел» патриоттық актісі (Толық мәтіні), «ҚазАқпарат» Халықаралық ақпараттық агенттігі https://www.inform.kz/kz/mangilik-el-patriottyk-aktisi-tolyk-matini_a2897386
  4. Le, C. V., & Ognibene, D. (2019). Artificial Intelligence and Education: Promises and Pitfalls. OECD Education Working Papers, (194), OECD Publishing.
  5. Liu, O. L., Bridgeman, B., & Adler, R. M. (2015). Measuring learning outcomes in higher education. Educational researcher, 44(5), 225-232.

2024-2025 оқу жылында 8D01301 – «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» ББ бағдарламасы бойынша докторантураға оқуға түсуге арналған емтихан

                                                     СҰРАҚТАРЫ 

  1. Қазіргі замандағы жоғары білім берудің рөлі.
  2. Білім беру жүйесінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңы, бағыттары.
  3. Педагогиканың адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орны. Педагогика пәні, негізгі ұғымдары.
  4. Қазіргі педагогиканың әдіснамалық негізі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы.
  5. Қазақ ағартушыларының педагогикалық идеялары және қызметі, олардың педагогика ғылымының дамуына қосқан үлесі (Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин, А.Құнанбаев, Ш.Құдайбердіұлы және т.б.).
  6. Тұтас педагогикалық процес қағидаларының сипаттамасы.
  7. Оқыту процесінің түсінігі. Оқу үдерісінің құрылымы және функциясы.
  8. Университеттегі дәрістер типологиясы, құрылымы және  қойылатын талаптар.
  9. Жоғары кәсіби білім берудегі оқытудың әдістері.
  10. ЖОО-да оқыту және проблемалық-бағдарламалық оқытуды қарқындату.
  11. Оқыту және студенттің танымдық белсенділігін арттыру.
  12. Педагогтың өзіндік санасы және педагогикалық қызметтің құрылымы.
  13. Іскерлік ойын белсенді оқыту нысаны ретінде.
  14. Бақылаудың түрлері мен функциялары, бақылаудың оқытудағы мәні.
  15. Жоғары мектеп педагогикасы ғылымының зерттеу пәні, міндеттері және негізгі ұғымдары.
  16. Мұғалімнің коммуникативтік мәдениетінің негіздері.
  17. ЖОО-да оқытуды ұйымдастыру формалары туралы түсінік, олардың дидактикадағы дамуы.
  18. Дидактика және жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық шеберлігі.
  19. Оқыту принциптері, оқытушылық қызметтегі негізгі бағдар ретінде.
  20. Оқытудың мәні, құрылымы және қозғаушы күштері.
  21. Жоғары мектеп дидактикасы туралы жалпы түсінік, басты ұғымдары.
  22. ҚР-да студент жастарды тәрбиелеудің негізгі тенденциялары.
  23. Қазіргі заманғы педагогиканың методологиялық негіздері.
  24. Студенттердің өзіндік және ғылыми-зерттеу жұмыстары.
  25. Педагогикалық үдерісті оңтайландыру және қарқындату (интенсификация) туралы түсінік.
  26. Оқыту үрдісіндегі оқытушының басқару функциялары.
  27. Педагогикалық инновациялар және заманауи білім беру технологиялары туралы түсінік.
  28. Мемлекеттік стандарт, оқу жоспарлары, оқу бағдарламалары мен жоғары мектеп оқулықтарына жалпы сипаттама. Оларға қойылатын негізгі ғылыми-педагогикалық талаптар.
  29. Тұлғаның дамып, қалыптасуына ықпал етуші факторлар, олардың сипаттамалары.
  30. Студенттердің құқықтық және саяси мәдениетін қалыптастыру мәселелері мен жолдары.
  31. Студенттердің өз бетінше білім алуы және өзін-өзі тәрбиелеу түсінігі. Студенттердің өз бетінше білім алуы және өзін-өзі жетілдіру даярлығын қалыптастырудың жолдары.
  32. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы.
  33. Қазіргі заманғы жоғарғы мектептегі білім беруді ақпараттандыру және компьютерлендіру.
  34. Көпұлтты (полимәдени) білім берудің мәні мен мазмұны.
  35. Қазіргі әлемдегі тұлға және оның дамуындағы білім берудің рөлі.
  36. Болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениеті.
  37. Тұлғаның әлеуметтенуі туралы түсінік. Жеке тұлғаның әлеуметтенуіндегі тәрбиенің атқаратын рөлі.
  38. Педагогикалық идеялардың даму тарихы және олардың қоғамдық өмірге әсері.
  39. Жоғары мектептегі оқытудың қазіргі теориялары мен тұжырымдамалары, олардың сипаттамасы.
  40. Бағдарламалық оқытудың мәні, оның сипаттамасы.
  41. Жоғары оқу орнындағы дәстүрлі оқыту (түсіндірмелі-иллюстративті).
  42. Педагогикалық мониторинг әдістері.
  43. Қашықтықтан білім беру технологиялары.
  44. Педагогикалық технологияның ғылыми негіздері.
  45. Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесі.
  46. ЖОО-да ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру кезеңдері.
  47. ЖОО-дағы дәрістер, оны ұйымдастыруға қойылатын талаптар.
  48. ЖОО-дағы семинар-практикалық сабақтар, оларды ұйымдастыруға қойылатын талаптар.
  49. ЖОО-дағы дәрісті талдауға қойылатын заманауи талаптар.
  50. Жоғары мектепте практикалық сабақтарды талдауға қойылатын заманауи талаптар.
  51. Студенттердің оқу-танымдық қызметінің тиімділігін бақылау және өзін-өзі бақылау әдістерінің сипаттамасы.
  52. Жоғары мектептегі білім мазмұнын анықтайтын құжаттардың сипаттамасы. Мамандық бойынша білім беру бағдарламалары (ББ), оқу бағдарламалары, оқулықтар және оқу құралдары.
  53. Оқыту әдістері туралы жалпы түсінік. ЖОО-да оқыту әдістерін тиімді таңдау және қолдану шарттары.
  54. Педагогикалық процесс оқытушы қызметінің объектісі ретінде. ЖОО-ғы тұтас педагогикалық процесс компоненттері мен кезеңдерінің сипаттамасы.
  55. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы түсінік. Оқыту әдістерін жіктеу топтастыру мәселелері.
  56. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуына әсер ететін негізгі факторлар.
  57. Тұтас педагогикалық процесс педагогика пәні және оқытушы қызметінің объектісі ретінде.
  58. Педагогикадағы тәрбие мақсаты мәселесі, оның әлеуметтік-тарихи шарттылығы (ҚР тәрбие тұжырымдамасы).
  59. Оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістерінің сипаттамасы, оларды пән сабағында қолдану ерекшеліктері.
  60. Педагог мәртебесін көтеру. ҚР -ның маңызды білім беру саясаты (ҚР білім беруді  дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы және т.б.)
  61. Педагогикадағы тәрбие әдіс-тәсілдері туралы түсінік. Тәрбие әдістерін жіктеудегі түрлі көзқарастар.
  62. Білім беру технологиялары және оларға сипаттама. Авторлық технологиялар мен әдістемелерді жобалау және ендірудегі пән мұғалімінің шығармашылық іс-әрекеті.
  63. ҚР «Білім туралы» Заңындағы педагог, оқушы құқығы мен міндеттері.
  64. Оқыту процесінің заңдылықтары мен принциптері. Оқытудың негізгі принциптеріне сипаттама (оқытылатын пәнінің негізінде).
  65. Жоғары мектеп студенттерінің тұлғалық дамуы, олардың сипаттамасы мен ерекшеліктері.
  66. Оқыту процесінің қызметтері, олардың жүзеге асырылуы (танымдық, тәрбиелік, дамытушылық).
  67. Педагогика ғылымын ақпараттандыру, оның мәні мен міндеттері.
  68. Интерактивті және дамыта отырып оқыту технологиялары.
  69. Студенттердің танымдық әрекеттерінің түрткілері (мотивтері) және оларды ынталандыру.
  70. Жоғары мектептің оқытушысы және педагог тұлғасына қойылатын негізгі талаптар.
  71. Педагогикалық менеджмент туралы түсінік. Жоғары білім менеджменті.
  72. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігі.
  73. Кредиттік оқыту технологиясы жағдайындағы жоғары білім беру жүйесі.
  74. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрлері, формалары.
  75. Жоғары мектеп – маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты.
  76. Қазақстандағы жоғары білім берудің қазіргі заманғы жүйелері мен даму тенденциялары.
  77. Жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық қабілеті мен педагогикалық шеберлігі.
  78. Бүгінгі білім беру жүйесіндегі жаңашылдық. Білім беру саласындағы жасанды интелект рөлі.
  79. Жоғары мектеп жүйесіндегі виртуалды көмекшілер қызметі және бағалау процесін автоматтандырудағы жасанды интелекті.
  80. Жоғары білім беруде жасанды интеллектті қолданудың артықшылықтары мен қиындықтары.

2024-2025 оқу жылында 8D01301 – «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» ББ бағдарламасы бойынша докторантураға оқуға түсуге арналған

                                                          эссе тақырыптары

  1. Ұлттық руханият және этномәдени білім мен тәрбие берудің сабақтастығы
  2. Адам капиталын дамытудағы жетекші әлеуметтік институт – жоғары мектептің рөлі туралы
  3. Бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің негізгі ерекшеліктері
  4. Бүгінгі білім мен ғылымдағы академиялық адалдық қағидасы
  5. Цифрлық дәуірдегі педагогикадағы оқытудың жаңа дизайны
  6. Педагогикалық шеберлікті шыңдау мектебі және бастауыш мектеп мұғалімі
  7. Болашақ педагогтардың бойында икемді (soft skills) дағдыларды қалыптастырудың маңызы мен өзектілігі
  8. Инклюзивті білім берудегі әлемдік және отандық тәжірибе
  9. Бүгінгі жаңа Қазақстан жағдайындағы ұстаз мәртебесі және педагог имиджі
  10. Тұлғаның әлеуметтенуі мен дамуындағы медиакеңістіктің рөлі.
  11. Білім беру жүйесінде жасанды интелект қолданудың маңызы, артықшылықтары мен қиындықтары